Ερωτήσεις στις ΜΕΚ 2
Κεφάλαιο 2ο
1.Τι είναι ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων και σε τι
αποσκοπεί; Σε ποιες στροφές του κινητήρα θέλουμε μικρή επικάλυψη και σε ποιες
μεγάλη και γιατί;
2.Αναφέρετε μερικές κατασκευαστικές λύσεις μεταβλητού
χρονισμού. Περιγράψτε με λίγα λόγια τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού Vario cam, Vanos, VTEC
της Honda.
3.Πως λειτουργεί ένας στροβιλοσυμπιεστής;
4.Ποια είναι η ταξινόμηση των συμπιεστών ανάλογα με τον
τρόπο κίνησης τους;
5.Ποιοι μηχανικοί υπερσυμπιεστές χρησιμοποιούνται συνήθως
σήμερα; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα των μηχανικών
υπερσυμπιεστών;
6.Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα
των στροβιλοσυμπιεστών;
7.Για ποιο λόγω τοποθετούνται intercooler στους αεροσυμπιεστές;
8.Με ποιες μεθόδους επιτυγχάνεται η ρύθμιση της
παρεχόμενης πίεσης στους στροβιλοσυμπιεστές; Τι είναι η στιγμιαία υπερπλήρωση (Overboost); Ποια τα
πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής ρύθμισης;
9.Πως λειτουργεί ένας στροβιλοσυμπιεστής με
ρυθμιζόμενα πτερύγια;
10.Ποιος
ο ρόλος της βαλβίδας ανακύκλωσης (Σκάστρα);
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου